<3

Kom hem för ungefär 1 timme sen.Ridningen gick bra och jag fick lilla Mandy,
tyvär blev det inga bilder föratt jag inte tog med mig mobilen eftersom jag hade ingen stans att lägga den ://
nästa gång så ska jag tänka ut nåt ^^

gruppen var väl bra men hmm lite för lätt för min del.och så tror jag att skolan kommer att krascha ihop med ridningen.
hmpf får väl ringa malou och göra gruppbyte till nån bättr grupp. fick i alla fall mycket beröm från Therese<3
aja vi får se!<3 var bara lite svårt att kratsa hennes hovar eftersom hon fick damp då.hjälp.

men skitkul ridning :) nu ska jag typ "vila" eller nåt och inte göra ett skit (okej jo kolla på tv och duscha) och så imorron skola då. trögt ses.

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0