Hemma

Nu är jag hemma! Jo det blev inga bilder eftersom kameran vad död :@ Just när jag skulle starta den så gick det inte,gud vad glad jag blev då :DDDDD *not*

Aja hälsade på alla hästar och fy herregud vad mycket jag hade saknat de :/ Haha och alla var ubergulliga.Gav allihopa varsin morotsbit och krama om alla hästar (Speciellt Påsen och Comedy) Men alla hästar var goa och glad <3333
På Onsdag börjar ridningen (samma dag som skolan) Vi har ju fått en ny ridlärare eftersom var gammla har slutat *suck* Aja men den nya är säkert också jättebra ^^ Är ändå lite nervös inför skolan men det ordnar sig säkert ;) Bara 6 dagar kvar nudå.

Var uppe i affären också hade tänkt köpa en skötarlåda och en tröja lådan kostade 230 kr och tröjan 250 kr och jag som  är så fattig D: Så tillsamans blir det 580.Ajdå måste nog spara lite...

Oj haha vilket långt inlägg :O Nu ska jag hitta på något att göra och sen deppa inför skola.
Seees

(Fota lite annat) lägger upp det senare.

Kommentarer
Postat av: v e n i i e

sv: Ja visst är dem! ;D Namnen är inte bestämda då de bara föddes för några dagar sen [: <3

2009-08-13 @ 19:42:47
URL: http://venusimaginations.blogg.se/
Postat av: v e n i i e

Sv: Ingen aning.. Ingen speciell, vanliga bondkatter tror jag. :)

2009-08-13 @ 21:17:11
URL: http://venusimaginations.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0