love

hejsan känner att jag behöver blogga lite.

imorron då är det dags för skola :/ hmpf känner lite depp över det.haha men jag kommer att klara mig ^^ längtar
tills jag får se några särskilda vänner :) <3 som tur imorron är det ju bara en timme men ändå. åh!
hoppas att vi får vårt schema imorron så jag vet när vi slutar och att det inte krockar med ridningen.HAHA!
aja lite spänd är man ju men det kommer nog att gå bra :) längtar också tills jag får se alla nya elever som
ska börja i våran klass.

det bästa är ju också att ridningen börjar <333 haha shit vad läskigt längesedan det var :O <3 kommer gå hemifrån ungefär
15.40 och det kommer bli bäst :) måste också köpa ridvantar. tror att det blir bilder men isåfall med mobilen eftersom kan inte bära runt en digitalkamera när jag rider xD men det är i alla fall det bästa och det kommer bara att bli bästbästbäst :)

vi har ju fått en ny ridlärare också Therese.eftersom vår gammla har gått till Kings Cup eller nåt. aja sorligt men roligt också :))

nu ska jag deppa och försöka ta mig igenom idag och imorron.
ses imorron <33

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0