Hej!


Heej allihopa!
Hoppas att ni har haft en bra Julafton. Min var rätt shycsht (hjälp stavning?) Aja,kunde tyvär inte uppdatera igår eftersom bredbandet var paj så jag kunde inte göra dator igår =( Hemskt ;P
Jaja,idag har jag bara varit hemma.Vill bara slappa just nu ♥

Imorgon ska jag och min syster till stan. :D Det ska bli jätteroligt. Är i nöd av en ny jacka och lite annat smått och gått. Sen på måndag ska jag och Linnea på bio. På tisdag så ska vi dra till stallet.
Sedan på onsdag ska jag dra iväg till norge med mamma för att hälsa på mina mor föräldrar =) Hepp,ska bli en ganska nice vecka trots allt! ;) ♥ Ojuste,mina morföräldrar har köpt en laptop/bärbar dator vad är skillnaden? Så då kan jag blogga därifrån. Kommer hem på söndag. Jösses nej nu blir det varning för en föör långt inlägg :$ Mihihi. Aja,vi hörs imorgon troligtvis! =)


Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0