Lördag...

Hej allihopa!!! Idag är det en tråk lördag då. Har bara hjälpt mamma med tvätten och pluggat på SO:N.
Har prov efter Jullovet men det är ju bra att träna före. Har ju 26 frågor som jag måste stoppa in i hjärnan xD
Jaja,annars så har jag bara kollat på några serier och skit. ^^

Skulle egentligen vara i stallet nu. MEN det är fööör kallt tycker jag. Inget roligt då. :( + Att Linnea är hos Therese.
Haha,så det får helt enkelt vara så nu. ^^ Imorgon blir det ridning =) Sista gången för terminen. :'( R.I.P
haha. I alla fall så ska jag göra lite grejer nu (vet inte ens vad) så hahah ses snart antar jag! ♥


...kan bjuda en bild på när jag var hemma hos min systers kompis pojkvän..lol haha! :) söta katt!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: jag skulle ha flyttat direkt :)

2009-12-20 @ 00:32:07
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken fin bild :D

2009-12-21 @ 17:59:48
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0