sunday again! ♥

Heej allihopa! ♥
Idag så är det söndag och det blev stallet för min del. :)
Jag fick Catta (cat dancing) Så det var roligt eftersom jag inte har ridit henne förut. Det gick jättebra ^^
Förutom den obekväma sadeln i böran höll nästan på att ramla av. lol. Men sedan gick det bra ♥
Så det var najjs,efter det så gick jag och Linnea till en jättemysig cafeteria precis brevid stallet. Åt bara lite äpple. :*
Annars så mös jag lite med Catta och sånt. Så jag åkte hem ungefär halv 5. För det var svinkallt ute =( Och så var det massor med trafik så det tog 40 min att komma hem vilket inte var så roligt. D:

Nä! Nu ska jag börja plugga på musik provet vi ska ha imorgon. Äta lite kyckling och lyssna på Amys album ;)
Hörs lite senare! ♥

finns tyvär ingen bild på Catta.

Kommentarer
Postat av: Nan

sv;Nja typ inget. Ska väll blogga lite :]

Gjort idag?

2009-12-06 @ 17:46:27
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0