Torsdag

Tjo!=) Hur har ni det i Sverige? ;) Hær ær det jættekallt ungefær 16- minusgrader :( Tråkigt. Aja.
Det ær ændå kul haha xD

Idag så har vi varit i stan då kollat runt lite och så. Och så vart vi i ett stall med massa søta hæstar!:) Det fanns fjordingar och typ alla møjliga raser ;D Och så fanns det hundar också . :D Hæstarna var i boxar det ær de inte dær jag rider utan de står i spiltor. Aja, så vi kolla runt lite och så. Sen så hoppas jag att ja kan rida imorgon. Min morbror ska fråga så det blir najjs. HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Hehe :D Och imorgon ska vi då återigen gå till stan och som sagt till stallet <3 Haha. :)

Imorgon blir det 2010 vad har ni før planer før kvællen?
Sjælv ska jag bara kollar på raketer. Pallar ændå inte att åka nånstans alla ær ændå bara fulla haha nejdå menmen.=)

jag bloggar inte så oftast nu eftersom jag knappt har några bilder att visa er. men sen nær jag kommer hem blir det bild BOOMB. PUSS

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0