Tv

Heej allihopa! ♥
Hoppas att ni har haft en bra dag :) Heehe,min har varit toppen! Först när vi kom dit så var hästarna inte där.
Så vi gick sedan till Bauhaus vettefan inte (?) XD Lol. Men det var varmt där! ;D Sedan så gick vi till Ikea blev hungrig ;O Haha.Jupp,sen där såg vi Linneas kusin fett snygg Haha lol. ;P Jupp OCH sen gick vi till stallet! Men var knappast där förrens de skulle stänga LOOLL säger jag bara! Aja,och ja då åkte vi hem ;) Kom hem typ 6 eller nåt. Whatever det var ändå så kallt XD Haha,sådär har min dag varit!!!
Imorgon blir det norge som tur är fanns det dator där så det ska bli najs! ♥ Hehe kommer hem på Söndag natt!

Snart ska jag kolla lite på TV var faktiskt rätt längesedan :O Aja,ska kolla på Legally blond/Jag ska bli stjärna
vilken väljer ni? Jag skulle nog ta Legally blond

Nehe nu ska jag spela Tiki Farm :) Puss

Kommentarer
Postat av: daniella

ahhaahh filmen är bääst :D

2009-12-30 @ 13:05:44
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0