F-örlåt

Förlåtförlåtförlåtförlåt för att jag inte bloggat idag! (Och nej jag har inte glömmt bort designen ;))

Idag så vart det ridning då! ♥ Kom till stallet runt ett.Linnea var redan där :) Och så fick jag Flinga ♥ Gud,vad bra hon va! Hehe,mm men vi väntade på Sarah (hennes och lite min kompis)
Sen på lektionen så fick man välja om fick rida barbacka eller inte. Red med sadel ;P Haha,om jag fick Mandy Så skulle jag definitivt rida barbacka! xD Tror faktiskt att Flinga är lite för liten för mig! Aja,vi galopperade rätt mycket i alla fall och sånt..Hehe kul var det! ^^
Sen så gick vi till donken (jag och L) och åt massor! XD okej,hon mest då ;P Haha,det var nån som typ börja prata me oss eftersom vi typ hade så mycket smuts *DÖ* WHATEVER 
Ja,haha nu blir det för mycket text! BILDER KOMMER SNART


Kommentarer
Postat av: Ludde

gnagare=aikare:P

2009-11-08 @ 20:26:24
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0