I can feel that

Heeej allihopa! ♥ Och tack för besöksrekordet igår. Haha,bara för att jag var först med att kommentera Fokis inlägg ;P

Haha,fick en chock när jag kollade på kommentarerna ;) Aja..har i alla fall några till att svara nudå. Och hoppas att ni alla nya stannar,för snart kommer en ny design!! :) Hehe...

Idag då? Skolan som vanligt.Hoppas att ni har gjort nåt roligare. Jepp. Snart ska jag ta en dusch och träna på glosorna i franska. <3 Mm.och imorgon slutar vi ett Haha. Jeje. Snart ska jag blogga igen om nåt! ^^

Ses sen ♥ Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-03 @ 17:24:21
Postat av: Anonym

Sv : tack ska du ha :)

2009-11-03 @ 17:39:45
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Langtnerihalsen.blogg.se , ÄNTLIGEN TILLBAKA. BLOGGEN SOM SÄTTER SÅKALLaDE "SVERIGES STOLTHETER" PÅ PLATS

2009-11-03 @ 21:16:59

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0