sweet home!


Hej allihopa!
Hemma,för typ 5 timmar sen! :) Haha. Seriöst det var svinkallt ute :O Aja.
Idag så fick jag rida Amber eftersom Flinga hostade. Hon var underbar att rykta men sen när vi skulle fördela oss i de
två stora mittvolterna gick det lite dåligare. :/ Haha,hon lixom gick in i mitten hela tiden. Värre en Cajsa till och med!
Men det är bara att träna med henne. Linnea var inte här idag så det blev lite tråkigare. Pyssla bara med Comedy en liten stund ^^ Och så.


Nä! Nu ska jag banne mig ta och träna på musik läxan. Kan den hyfsat bra men inte bra nog. Damn.
Ha det bra alla så ses vi imorgon! ♥ /Eller idag om jag har nått vettigt att skriva.

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

jätte bra :dd

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :DD

2009-11-30 @ 13:47:36
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: sofia

heej är det bra med dig idag? :)

2009-11-30 @ 17:55:03
URL: http://sofiawattmans.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0