and it's friday again! <3

Hejhopp,förlåt för att jag inte har bloggat.Hade ingen tid idag :'(
Men i alla fall idag har jag varit i skolan och vi hade ju bakdag,och mina chokladbollar tog slut helt bums! :D
HahahahahHAHAHAHAHAH,aja.!
Sen var det ju ridning och jag fick Amber och nya ridbyxor, hon var skit duktig!! :D HIHI har inget foto från idag,men kan visa er en bild från förra veckan. I alla fall gick det ja hyfsat bra!  :) Fast det var skit många som kom me i våran grupp :P Aja...

SEN så gick vi till Jakobsberg Centrum jag gick till hennes kusiner och typ där blev kanske tacos?? HAHA tror nog att hennes lillebror är kär i mig ;D Hahaha. Men sen så hände det skit grejer och hej hopp är jag hemma! ^^
Imorron ska nog Linnea komma hit till mig och vi ska hitta på grejer! :D Haha men nu ska jag softa äta och sånt och sen blir det Idol... Eftersom JON gick ut D:' Så blir Calle och Mariette mina favoriter!!! :D

Ses sen. <3 Veckans låt kommer.

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0