Cajsa

Hej alla underbaringar! ♥♥

Gud vad kul det var på ridningen idag! :D HERRÉGUD asså nu vet jag vad jag ska ägna mitt liv åt :)¨
Hehe,men i alla fall så hoppade vi och jag fick Cajsa.Rättare sagt så hoppade vi inte utan typ ja visar en bild
det var typ som en sax inte så värst högt men det var roligt i alla fall! ♥ Cajsa var rätt trög men för att vara hennes så gick det typ kanon bra! ^^ Mohahah :) Längtar redan tills nästa gång :'D Jupp.. ^^
♥♥♥♥♥

Fast gud vad depp jag är över att det är söndag :( Vet inte varför D: Aja... vad har ni gjort idag då? :)


(Jag suger på paint! :@ Haha,men asså de där två strecken ska föreställa volten och den där typ ja det där är hindret xD HAHAHAHAHAHAHA)


Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0