helg

Heej! Haha fan vad nice det var igår ^^ Tyvär hann jag inte filma eller ta några foton :// Lite synd det :(
Men i alla fall så vann rätt låt igår tycker jag :D Ulrik hade en sån där personlig och underbar röst, och så var han ju skit snygg också =) Haha.
Men synd att det inte blev några bilder eller nåt D: AA annas tyckte jag att Matilda var ganska bra också ^^

Idaaag så ska jag inte göra något särskilt håller på att ladda inför Körslaget med popcorn och saft =) Hihi kommer bli jätteroligt att se Amy :D Tyvär har jag inga pengar i mobilen DDD: Aja. Men det är typ 6 timmar kvar så :P
Annars så händer inte ett skit här, imorgon ska jag nog till stallet *happy* :) Hihi... ser att det är lite dåligt med bilder men jag fixar det,som alltid haha nee ;) Men nu ska jag hitta på nåt :) SEEEES <333

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej :) åh. tack, super glad blev jag nu! :D jag har faktiskt bara standar objektivet 18-70 :/ om du kollar kategorin Photoshop/tips så hittar du nåra före / efter redigeringar :D hoppas du hittar!

2009-10-03 @ 16:19:37
URL: http://ettstortmochettliteta.blogg.se/
Postat av: sandra

Vill du att din blogg ska bli veckans blogg eller kanske komma 2 eller 3:a, kommentera då och säg att du vill att din blogg ska bli veckans blogg och skriv en bra andledning varför! Sen så lägger jag ut ett inlägg vem som vann och länkar den! Skickar också ut reklam till andras bloggar att de ska besöka dej ( du som vann då)

OBS! DET ÄR INTE MÅNGA SOM HAR ANMÄLT SIG SÅ TA DIN CHANS OCH ANMÄL DEJ :)

2009-10-03 @ 19:38:15
URL: http://saaantos.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0