HöStLoV

Hej allihopa,äntligen är det höstlov! :D

Hehe,fan vad jag har längtat faktiskt. Sen typ i början av Oktober´! (: Hehe...vi planerade (jag och L) att åka
till stallet idag,men det blev inte av. För att jag inte pallar och att hon ska typ bowla ;P Aja..

men imorgon ska det bli ridning KANSKE men jag hoppashoppashoppas verkligen det! :) Det är en svårare grupp jag går i P1+ och nu kanske jag ska rida i P2 men jag tror nog faktiskt det! :D hehe... ska bli roligt att se!

Annars idag? Så blir det väl att kolla på Körslaget,hejar på Team Amy såklart! :D Woho,komigen allihopa rösta på henne nu! Vilken är eran favorit? Och sen får jag se vad jag gör idag :)

Aja,nu ska jag äta frukost! :O Hehe ses sen allihopa! ^^


Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: jaa, såklart (; love pink! <3

2009-10-24 @ 13:38:10
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0