idol

Tjaaa!! ♥
Kom hem ungefär runt 6 så har varit hemma ett tag nu =)
Trevlig dag idag :) Hände inget tjafs så. Hehe,men det var svin kallt ute! :O Men ja stallet idag då. Så gick vi till "donken" efteråt...trevligt ;P Men efter det så var Linnea tvungen att typ köpa nåt från Elgiganten så jag gick tillbaka till stallet ^^ Hehe och sen kom jag hem då xD XD

Sen när jag var hemma så kollade jag på lite olika program,bland annat Nöjesbobster lite extra eftersom Amy var med! Om du har missat det så kan du kolla det HÄR
I alla fall så sjöng Amy Up och sen fanns det lite webb exklusivt också. :D Nästa vecka kommer Ulrik dit. Ja,han som vann Lilla Mello ♥

Hehe.... nä snart börjar Idol igen :O Första gången jag kollar typ...Hejar i alla fall på  CALLE ♥ Pusshej!
Vem hejar ni på?


Kommentarer
Postat av: Melinda Dalin

ja gillar tove å erik ;D

2009-10-31 @ 08:29:09
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0