onsdag

Hööj! :)
Idag så har jag vart i skolan,vi hade orientering! :) Haha aa det gick väl sådär...Tog typ en timme att gå dit vi skulle orientera i Järvafältet asså :O Jupp. Vi startade då och vi hette HästStjärna!! :) *Död* Men ja sen så sprang vi då och efter ett tag så gick vi vilse asså ja vi kom typ skitnära "håriga kor" Asså seriöst jag blev fan skiträdd!
Haha men som tur är hände inte något :D Men ja vi hittade i alla fall alla stationer (trots att det blev genvägar) Och haha aa. Sen så såg vi hästar också,urgulliga! Det var Islandshästar ni vet såna som har en fjärde gångart :O Men sen när vi äntligen var framme så åt vi våran matsäckar :) Haha fan va skönt det var att äta asså :P Men jaaa sen så flummahde vi oss lite och gick tillbaka hem (Rena mardrömmen) Aja... :P Haha

Nu ska jag i alla fall äta lite,kolla på tv och sånt skit.Deppa mig inför skolan imorgon D: Och ja.. lite till! ;)

Kramisar allihopa ses imorron!!! <333

p.s har gjort en ny kategori,my life!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jaa den är jätte bra!

Du gillar Amy Diamond va?

Vilka bloggar läser du?

Ha en fortsatt bra kväll! //Maddis

2009-10-07 @ 19:30:37
URL: http://maddisbrs.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0