sjuk tisdag

Tja aalliihopp! statistiken börjar gå neråt nä snart får jag ändra på det
Idag är jag somsagt sjuk,skulle egentligen ha matte nu,men aja!!
Somsagt,händer inget särskilt då. Jag har hjälpt till med att städa huset. Fan vad äckligt mykke skräpp de var :O
Haha, nee då ;) Men det var faktiskt lite kul (hjälp)?? :O Lixom jag har ju 100 alternativ att välja på så ^^
Då har jag bara pratat med Linnea och vi ska kolla på bio på fredag eftersom hon fyller år så ^^ woho.
Och sen så jaa...förhoppningsvis idag ska jag till min systers kompis och hälsa på hennes **** kattungar. KOMPLICERAT. (not) Haha det är dagens "sjuka" planer är egentligen inte så jävla sjuk men vafan.

Hahahahahah aja då ses vi kanske igen idag ! ^^ pussy <3333333333333333333333333333333333333333333
kan inte göra hjärtan sitter på min brors laptop

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag vet vem du är. Jag var oxå i Barkarby och kollade på Amy's konsert :D Jag kollade på din video och du stod precis där jag stod eller jag stod typ bakom dig. Har du mörkt hår? Typ svart eller brunt?

2009-10-13 @ 16:05:51
URL: http://alltidviiii.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0