torSdag

Heej allihopa!!
Jahop,torsdag idag igen då!! ;P Skolan som vanligt...Lång dag.
I alla fall imorron ska våran klass ha bakdag så jag ska baka pretty stora chokladbollar och hoppas att de säljer bra imorron =)
Annars så kom skolkatalogen idag,som tur är var jag sjuk hahahah!! xD Men det var roligt att se de andra också :)
Det är lixom 10 skolor i katalog jävlar vilka fjortis klasser det var i andra skolorna :OO Hahahah.

Annars så har jag fått vetat en skitroligt nyhet,ska se Amy i Solna 17 Oktober!! :D
Jätteroligt ^^ Det är typ nästan säkert över att jag kommer att få gåå...Gud,detta gjorde min dag! :DDD
Haha,och imorron är det ridning,och kanske Centrum med Linnea!!! :)
Nu ska jag kolla på skol katalogen,duscha och sånt skit.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0