Amy Diamond i Barkarby 26/9-09

Jag vaknade kl 10 av att jag då ställde larmet på det. Väckte syrran, åt frukost och det man brukar göra på morgonen xP Sen när kl började närma sig elva skjutsade min bror mig till Media Markt. Så jag kom dit kanske kvart över elva?

Det var ett stort tält där utanför Media Markt så det var lätt att hitta =) När jag kom vid scenen fick jag en jättebra plats. Längst fram. Det var inte så många där,kanske sex personer, men visste att det skulle komma mer vid tiden. Och så gick tiden och jag hade skit tråkigt ;P Hade verkligen ingen tålamod. Programledaren pratade om ja Media Markt och Amy. Amy blev lite försenade men det gjorde inget ^^

Sen när hon äntligen kom upp på scenen så sjöng hon It's my life, UP, Thank you :D Hihi och hon var verkligen jätte bra. Video fanns på min youtube kanal www.youtube.com/user/dinlla. Sen så skulle de signera och jag fick en vettig plats ^^ Köpte hennes singel Up för 20 kr och så pratade jag lite med henne och min syster tog en kort ;P Haha jag såg helt knäpp ut menmen :P

Haha och ja sen så åkte vi till Heron City när vi ändå var där men det är en annan historia xD







Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0