Amy Diamond i Heron City 26/9

(Haha vet att ingen läser men vill ha detta som minnen,)

Efteråt när vi hade sett Amy i Barkarby så gick jag och min syster in i lite affärer och kollade på kläder och köpte lit glass. 88 Föralltid ^^
Sen så tog vi bussen mot Barkarby tåg station och jag kan ärligt talat säga att det var fullt i bussen. :/ Sen så tog vi tåget mot Skärholmen. Det tog kanske 15 min? Sen ifrån Skärholmen så tog vi ett till tåg mot hmm aja glömmde bort tror att det var nåt skit.... Ifrån där så tog vi buss mot Kungens Kurva.

Äntligen var vi i Heron City, jag småsprang lite till scenen fast det var kanske 45 min kvar? När jag kom dit stog det inte många alls och jag fick en jättebra plats. ^^ Sen så vääntade och vääntade jag.
Programledaren pratade lite och äntligen kom Amy upp på scenen hon började med (tror jag) It's my life, Thank You och Up. (Samma som i barkarby då) Hon var jättebra och jag filmade nog en låt :)
Sen efteråt så var det signering,eftersom jag ändå hade köpt hennes singel och hade redan alla albumen som de sålde där så kollade jag på. ^^ Det var inte lika roligt men bättre än inget.

Sen var det att fara hem,jätterolig dag. Att se Amy två gånger på en dag, haha det var nåt! ^^


Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0