another day

Hejhej! Ännu en tråkig dag har passerat. Fan va trökigt .__. Whaeve. :P
Idag så var det bara skola (som vanligt då) Och smsat lite med Linnea. Tror det blir att åka till stallet på torsdag! ^^
Hepp.
Annars ska jag nog bara kolla på Idol, YES, mina favoriter Jon och Calle åkte vidare,FAAAN VAA GÖÖÖÖTT!!!! Haha.
I alla fall,så hejjar jag nog på Mariette. :) Och ja inget mer som är så speciellt att nämna.

En annan grej som är ganska kul är att jag kanske kan åka till Älvsjö för att se Amy ^^ :D Hihi,måste bara planera lite med min syster, TUR att det är på en Söndag i alla fall men kommer troligtvis att gå :) Hihi då kommer det bli 10 gången. :D

Nähep nu ska jag hitta nåt vettigt att göra.Ses sen!!

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0