ingen rubrik

Tjena hallå!! <33

Ridning idag då :D Fick Påsen han var bäst. Gud vad duktig han va :D Hihi. Vi band ihop tyglarna så man fick inte hålla i tyglarna samtidigt som man skulle hoppa över bommar eller nåt sånt skit. I fältsist xD Haha det var suuuuuuper kul!
Hoppas att jag får Påsen igen,nästa gång!!! <333

Imorron ska jag se Amy Diamond i Media Markt i Barkarby då ^^ Kl 12 blir det ju så vaknar kanske 10? Hoppas att nån kan skjutsa mig annars blir det kaputt. Aja men det kommer bli skitkul i alla fall. ^^ Berättar mer imorron.

Nästa vecka på fredag blir det ju Lilla Melodifestivalen ( vann ju biljetter) Så ska dit med Linnea och kanske min syrra.
Hihi så jag måste avboka ridningen :// Aja. Men det kommer i alla fall att bli kul!!! Hihi så näästa fredag dååå.

Såg nyss på Idol,JAAAA JON gick vidare :D fann va kuuul! Men sen så Calle då hmmm har i alla fall röstat på honom ^^


Pallar inte att skriva mer. HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :)

2009-09-26 @ 10:58:11
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0