"nattinlägg"

Hade ingen annan rubrik så det det där får duga. ^^
Jahop vad har hänt idag då,inte ett enda skit. Typ slappat bara,vi har ett hektiskt schema så D:
Haha.

Vi hållde på att planera att gå till stallet men det blev inte av. Så antagligen blir det på tisdag eller onsdag.
Men det är väl lika bra det... Dö.

Skit tråkig dag, har precis duschat och ska måla mina naglar svarta.Det kommer bli skit snyggt ^^ Haha.
Nuu ska jag lyssna på Amys nya låt Up och ja göra allt man kan göra ^^ (Tolka inte det på fel sätt) Och bli deppig
inför imorron D:

Förmodligen inga mer inlägg idag,godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: haha, tack :D jag vet. ibland så brukar jag skriva rätt så långt xD

2009-09-28 @ 16:02:59
URL: http://lightsoff.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0