uppmärksamhet

HAHAHAHAHAHAH,fyhelvete vilken kul dag.


Kom till stallet runt ett, ja halv två då. Hennes kompis som hette tror det var Sara skulle typ rida kvart över tre så vi hjälpte till lite,men det var en nybörjargrupp så vi kolla på de och sånt skit. Aaa och sen efteråt så fick Linnea fnatt så vi sprang till IKEA brevid och började äta massor (xD?) Jao hon åt tre korvar och jag typ nån lite pizza slice. Sen fick jag fnatt och vi gick in till IKEA och provade olika sängar hahah alla bara började glo :P Sen var det nån kille som bara började att babbla och man ba okej? MMhhm men vi flummah runt där i IKEA jao. Sen åt L lite mera.

Efteråt så bestämmde vi oss för att gå till Bau House (stavning?) och flummah där. Det var en skitsnygg kille som bara glodde eller ja nåt sånt. Men vi var rätt konstiga så flumh där.

Sen efteråt så blev jag skiiit trött så vi gick tillbaka till stallet och pappa hämta mig. Ja sen slut!! HAHAH riktigt så var det inte men ändå.

SKÖN DAG, skola imorron prutt på de. ses<3

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0