Ingen bra rubrik =(

Hej allihpa! ♥
Idag vad jag i Solna Centrum och köpte inte så mycket,bara en mössa. Som är jättefin! =) Kan ta en bild lite senare.
Annars har jag bara pratat/chattat med Linnea ;) Vi ska dra till stallet imorgon, :D Ska bli jättekul.
Och så har jag börjat använda Windows Media Player Den äger! :D Sjukt bra ;) Har typ laddat ner 50 låtar.
Haha,så det är det.

Snart börjar Let's dance Någon som ska kolla? Jag ska defentivt kolla. Hejar på Rabih och Elin Kling. =) De är inte tillsamans. :P

Hehe,nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och sen börjar ju den. ^^

(hehehehe...jag vann hos ulivia.blogg.se en LÄNKNING! =) MOHAHA. Vinner typ aldrig sånt. ;))


Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0