plugg.ååå lite till plugg :( Onsdag

Såhär ser mitt plugg-schema ut just nu.

SO PROV,imorgon! :O


Franska "meningar" nästa vecka,onsdag.


Engelska läxa nästa vecka onsdag,handlar om pirater.

Läsa ut Vargbröderna tills nästnästa vecka

Allmänt läsa på för att utveckla mitt ordsrpåk! xD

Haha,det kanske inte ser ut så mycket för er men för mig är det vatten över näsan eller nåt typ xD Hhaa,lite stressad faktiskt =( Aja,det jag prioriterar mest just nu är ju självklart SO. Jag kan allt hyfsat bra så det är jag glad över =)
Och sen så har jag läst ett kapitel ur vargbröderna.

Nä!! Nu ska jag söka efter lite information och pirater och sen skriva särskild om en pirat. ^^ Till engelskan då.
Hej hopp!!! <33


hahaha bilden som beskriver mig perfekt just nu XD

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0