Sunddaay ♥

Heej allihopa =)
Gissa vad,jag skulle ha vart framme i stallet kl 12. Men som ni ser går det ju inte eftersom jag vaknade typ för 20 min sen :P Haha,så jag ska vara framme i stallet kl 1. =) Tyvär är pappa inte hemma idag eller min bror så jag får väl åka med bussen då! Som tur är stannar den direkt framför stallet. :D Haha,så jag ska ta bussen som går kl 12.20 Så jag har inte direkt 100 år på mig att göra mig klar xD Ska bara äta frukost och allt sånt skit. =) Annars ser jag fram emot ridningen. ♥

Nä,nu måste jag börja göra mig i ordning :P
Hörs senare idag allihopa!!!♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Åh tack :)<3

Jag har väl ridit hela mitt liv, vi har alltid haft hästar och jag älskade att sitta på dom ^^ När jag var 3 började jag rida på ridskola, fast då hade vi bara voltige för vi va så små. :)

2010-01-10 @ 12:10:56
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0