tisdag!=)

R.I.P chevals.blogg.se
Haha,nejdå! ;D Har bara inte haft nån lust att blogga de senaste dagarna. ;P Dels för att jag har 0.0 bilder och för att jag inte har sådär jätte mycket att skriva om! ;D Aja.

Idag så har jag vart i skolan idag. ^^ Vi hade bara vanliga tråkiga lektioner. Man kan verkligen känna att skolan är igång igen. Åh! Längtar redan tills sportlovet. :)
Vi fick veta idag att våran gympa lärare är "sjuk" eller nåt sånt ;) bra ursäkt. NOT så vi ska ha en annan gympa lärare det ska bli nice.! ;D Har hört att han spelar basket  så det ska bli jättekul xD Hahahaha.

Har inte så mycket mer att säga. Imorgon är det skola igen som vanligt då.Och So-prov på torsdag *kill me*
Ska jälla fall fortsätta att träna på franska glosorna tills imorgon,och so-provet tills på torsdag.Och så ska jag läsa lite ur Vren Tornens hemlighet. <3


Puss å kram. Jag lovar att jag ska fota nåt häftigt så fort jag har tid. :D

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0