vilken dag är det???..juste tisdag ;P

Äntligen är jag klar med engelska läxan! Haha,tog väldigt lång tid xD Har skickat den till min lärare nu.
Hoppas bara att den duger ;)
Annars har skolan bara rullat på som vanligt. Roligt är det verkligen inte,menmen! :(
Denna vecka har jag franska glosor också ^^ Det är ganska roligt faktiskt ;P Ska träna på dem EN sista gång innan jag går och lägger mig =)


Juste,den nya bloggen ja. Har frågat blogg.se vad det är för fel hoppas att de svarar så jag kan sätta igång med den nya bloggen,med några nya grejer! ;D Hoppas att de svarar imorgon. :D

Snart är klockan "mycket" borde verkligen lägga mig tidigare. :P Haha,jaja vi får se helt enkelt!!
Ska nog sova trots allt snart. Godnatt puss på er!!

Kommentarer

Kommentera ♥

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar?

Trackback
RSS 2.0